Business analytik
Pojď s námi dělat z českých firem špičky
Zefektivňujeme české firmy a děláme lidi v nich šťastnější.
Šťastnější lidé mají zdravé vztahy a lepší životy.
Vytvářením šťastnějších lidí zlepšujeme prostředí kolem nás.
Kdo jsme?
Jsme manuzen. – nově vznikající automatizační a vývojářské studio. Buď u našeho vzniku s námi.
Majitelem manuzen. je Adam Motvička. V oboru vývoje interních firemních systémů a automatizací se pohybuje 15 let.
Malým a středním firmám digitalizujeme jejich podnikání, vyvíjíme interní systémy a automatizace.
Postupně tvoříme tým a budujeme firemní kulturu.
Koho hledáme?
📊 Hledáme business analytika / analytičku, který/která bude klíčovým mostem mezi našimi zákazníky a technickým týmem. Potřebujeme někoho, kdo má zkušenosti s komunikací se zákazníky a analýzou jejich potřeb.
🙋 Každý ve firmě má svou zodpovědnost. I od tebe budeme potřebovat, abys vnímal/a důležitost toho, co děláš, a stál/a sis zodpovědně za svou prací.
🧠 Hledáme moderního člověka, který sleduje nové trendy a sám hledá cestu pro zefektivnění vlastní práce. Tohle děláme pro klienty a potřebujeme, aby ti tohle nastavení taky bylo vlastní.
Tvojí hlavní náplní bude:
💬 komunikace se zákazníky, kteří chtějí řešení pro interní firemní systémy;
📝 identifikace a dokumentace jejich požadavků a potřeb;
⚙️ přenos těchto požadavků do technických specifikací pro náš technický tým;
🤝 aktivní podpora a koordinace implementace těchto řešení.
🔍 Hledáme někoho, kdo má:
🗣️ skvělé komunikační a analytické schopnosti;
🧠 schopnost porozumět technickým konceptům a zároveň je umět vysvětlit netechnickým uživatelům;
📈 zkušenosti s řízením projektů a doručováním řešení;
🔧 proaktivní přístup a schopnost samostatně hledat cesty k optimalizaci procesů.
Proč do toho jít s námi?
🏠 Remote. S většinou klientů komunikujeme online, ale v některých případech je nutné za klienty v rámci ČR dojet osobně.
🕒 Sám si zvolíš, v jakém čase chceš pracovat. Důležitý je výsledek.
💰 Nastavíme si společně, jak se ti bude pravidelně zvyšovat tvoje odměna.
🚀 Profesní růst? Celý tým teprve vzniká, takže máme pozice hodně otevřené. Vytvoř si svoji vlastní pozici sobě na míru. 🔥 Láká tě časem posun víc směrem k vedení lidí? Nebo spíš blíž k zákazníkovi v podobě business analytiky / konzultace? Vymyslíme to.
Jaké projekty tě čekají?
🤵 Každý náš klient je unikátní. Typicky jde o malou / střední firmu 🏬, pro kterou vyvíjíme na míru jejich interní systémy. Ty řeší například:
automatizaci vnitřních procesů,
komunikaci se zákazníky,
napojení na účetnictví,
skladové procesy,
ulehčení práce pomocí jazykových modelů,
...
🔨 Hledáme cesty, jak efektivně využít i low-code a no-code platformy.
🤗 Aplikace, které píšeme, ulehčují práci a umožňují pracovat efektivně. Děláme lidi štastnější, zbavujeme je frustrace. Co může udělat počítač, dělá počítač.
Forma spolupráce
100% remote
Požadovaná seniorita
Medior, Senior
Velikost úvazku
80–160 hodin / měsíčně
Odměna
60 000 Kč – 90 000 Kč
Líbí se ti tahle pozice? Napiš nám!
Ozveme se ti do 24 hodin.