Implementace umělé inteligence
Lidé jsou nepostradatelným článkem businessu. Každý z nás něco umí a je v něčem skvělý. A přesně to by měli lidé dělat – to, v čem jsou dobří. Nechme lidem kreativní práci a lidskost. Na všechno ostatní je tu umělá inteligence. Ta vezme lidem rutinní a zbytečnou práci.
Implementování vhodných forem umělé inteligence (LLM, ML) do firemních procesů zvyšuje konkurenceschopnost a hlavně umožňuje škálovat. Začněte dřív než konkurence.

S čím vám může pomoct umělá inteligence?
Velké jazykové modely dokáží zpracovat jakýkoli nestrukturovaný text a získat z něj konkrétní důležité informace přímo do vaší databáze.
Vytěžujte různé druhy dokladů (faktury, dodací listy, objednávky) v různých formách (sken, pdf, obrázky, text) přímo do vašeho systému.
Můžete automaticky kategorizovat dotazy zákazníků a cílit je do konkrétních systémů.
Automatizace s umělou inteligencí dokáže jednoduše oslovit zákazníka zpět a doptat se na případné chybějící informace. Nemusí to dělat obchodní zástupce nebo podpora.
Domluvme si úvodní konzultaci zdarma.
Najdeme řešení přesně pro vaši situaci.
Často kladené otázky
Pro určení ceny vašeho konkrétního řešení je vždy potřeba provést analýzu nebo workshop, na kterém projdeme vaše konkrétní požadavky. Spojíme se v rámci úvodní konzultace zdarma a vše vám vysvětlíme.
Výstupem analýzy nebo workshopu je vždy jasný plán, který definuje postup, náročnost, časový rámec a zdroje potřebné pro úspěšnou implementaci. Vznikne tedy jakýsi návod včetně odhadu nákladů. Podle tohoto návodu pak dokážeme řešení realizovat.
Pro hrubou představu se dá říci, že cena implementace umělé inteligence začíná někde kolem 50 000 Kč. Vývoj vždy řešíme po jednotlivých fázích, takže investice lze velmi dobře rozložit v čase.
Není. Vždy se snažíme jít při konkrétních řešeních tou nejjednodušší a nejvýhodnější cestou. Často je nejlepším postupem vůbec nic neprogramovat, jen propojovat systémy mezi sebou pomocí již existujících platforem a nástrojů.
Dokážeme vám poradit. Známe parametry, pricing a limity jednotlivých nástrojů, vybereme ten nejvhodnější a ten implementujeme.
Zaměřujeme se hlavně na mikro, malé a střední firmy. Umíme pomoct v interních procesech (obchodní proces, evidence, účetnictví, vytěžování dat a další), ale i v zákaznických procesech (automatizace pronájmu, zákaznické portály, …).
Pokud máte obrat vyšší než 10 milionů korun ročně, nebo na něj míříte, chápeme vaše potřeby a víme, jak vám pomoct.
Uvědomujeme si, že podnikatelé jsou extrémně vytížení. K naší spolupráci je klíčové pochopit vaše podnikání a hlavně souvislosti procesu, který budeme společně zpracovávat.
Důležité je právě slovo „společně”. Celá spolupráce začíná analýzou spolu s „vlastníkem procesu”. Tedy s člověkem, který proces provádí, proces navrhoval nebo o něm ví nejvíce. Zaměřujeme se na důkladné zadefinování všech kroků, dynamických prvků a stavů. Hledáme problematické body. Na základě aktuálního stavu a vašeho dlouhodobého cíle pak definujeme kroky, které je potřeba provést, abychom proces dostali do cílového stavu.
Vše se staví v kontextu softwarových nástrojů, které používáte. Nejen že úpravu a nastavení procesu navrhneme, ale i kompletně implementujeme. Ať už má být výsledkem jednoduchá integrace, vývoj firemní miniaplikace nebo kompletního systému.
Kdo jsme a jak pracujeme?
Pusťte si zhruba tříminutové video, ve kterém vám vysvětlím, jakým způsobem pracujeme a jak jsme schopni vám pomoci.