Získávání nových obchodních příležitostí a kontaktů
Popis problému
Obchodní oddělení české výrobní firmy hledá odbyt pro své produkty. Ve svém CRM (Pipedrive) mají obchodníci databázi stálých i potenciálních zákazníků po celé Evropě. K jednotlivým firmám je potřeba doplnit relevantní kontaktní údaje na kompetentní osoby. Ruční dohledávání dat na webových stránkách firem je příliš zdlouhavé.
Automatizované vyhledávání kontaktních údajů pomocí integrace s Intedat
Obchodníci potřebují relevantní kontaktní osoby v daných firmách. Tyto kontaktní osoby mají firmy často uvedeny na svých webových stránkách. Vyhledávání a opisování ale obchodníkům zabírá zbytečný čas a je neefektivní. Delegování této činnosti je zdlouhavé a nedynamické. Řešením je napojení CRM systému automaticky přímo na databázi Intedat.
Automaticky se k profilu každé firmy doplňují důležité kontakty a informace získané z databáze Intedat. Tyto údaje pak jsou přímo integrovány do CRM systému v Pipedrive. Ten pak nabídne komplexní pohled na jednotlivé firmy, včetně kontaktních osob, což umožní obchodníkům lépe cílit své aktivity.
⏱️ Zkrátí se čas potřebný pro získání ucelených informací o potenciálním zákazníkovi, což může měsíčně ušetřit klidně 20–40 hodin práce.

Automatizace přidávání a aktualizace záznamů v CRM
Jakmile aplikace získá nové informace, automaticky aktualizuje záznamy v CRM (Pipedrive), přidává nové zákazníky, nebo aktualizuje existující kontakty.
⏱️ Eliminuje potřebu manuálního zadávání dat do CRM systému, což může ušetřit až 10 hodin práce měsíčně.
Analýza a prioritizace obchodních příležitostí
Z dat z databáze Intedat jako velikost firmy, odvětví, geografická lokace, a z dalších signálů se pak vytváří prioritizace jednotlivých obchodních příležitostí.
Společně můžeme pro váš případ najít další zajímavé zdroje signálů, které ukazují na zajímavé příležitosti. Monitoring sociálních sítí, webů firem, katalogů etc.
⏱️ Pomocí automatické prioritizace mohou obchodníci snadno identifikovat nejperspektivnější zákazníky, což ušetří další desítky hodin měsíčně. Obchodník má efektivnější pracovní flow, není zatížen rozhodovací paralýzou.
Cena za podobné samostatné řešení by se pohybovala kolem 50 000 Kč. Díky tomu, že s námi tento klient spolupracuje dlouhodobě a iterativně vylepšujeme i další procesy v jeho firmě, podařilo se nám náklady srazit na 18 000 Kč. Postupné vylepšování procesů je nejefektivnější cestou k digitalizaci a automatizaci.
Ročně se tímto jedním vylepšením podařilo ušetřit stovky hodin práce.
Otevřely se úplně nové obchodní příležitosti.
Investice do vývoje se zaplatila téměř okamžitě.